wtorek, 11 lutego 2014

Komiksowo...

Zalegała w mojej szafie już od kilku lat, a od pewnego czasu pojawił się pomysł że jeszcze może mi posłużyć w innej formie. W sumie to w końcu mi się do czegoś przyda ponieważ jeszcze nigdy jej nie używałam nosiłam. A mowa o marynarce,dokładniej jak w tytule komiksowej,tej


Na pomysł wykorzystania marynarki natknęłam się na blogu Adeli z bloga Adela szyje gdzie jest bardzo dobrze zaprezentowane uszycie torby i właśnie tak skończyła moja marynarka w połączeniu z dzianinowa(wydaje mi się że to taka cieniutka dzianina) koszulką w kropki.
Pokażę kilka zdjęć z procesu szycia i oczywiście jak prezentuje się w całości.


Na zdjęciach nie widać,ale jest jeszcze nie wszyty otwór przez który przekładałam z lewej na prawą stronę ponieważ muszę coś znaleść na usztywnienie karczku. Myślałam o fizelinie,myślicie że da radę ??

ps. Mam problem z wklejeniem linku do bloga. Wklejam go,ale nie jest on widoczny po publikacji postu. A bloga Adeli polecam. :)

Dziękuję za odwiedziny oraz komentarze :)
Lila

10 komentarzy:

  1. Genialny pomysł! Wyszło super :) Zdecydowanie torebka lepsza od marynarki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna przeróbka, marynarka raczej mało przekonująca a torba super :)
    a jak wklejasz link ? poprzez przycisk LINK podczas pisania posta (u góry) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, a z linkiem robilam tak jak mowisz i nie wychodzilo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wiem :/ zawsze w ten sposób wstawiam i dodaję nazwę i wszystko hula :)

      Usuń
    2. Już się udało robiłam mały,a w sumie to duży błąd nie zaznaczałam tekstu który chcę podlinkować :/

      Usuń
  4. Jedyne co mi sie ciśnie na usta, to słowo genialne :)

    OdpowiedzUsuń